Forum Nowosądeckie matki żony i kochanki ;) Strona Główna Nowosądeckie matki żony i kochanki ;)

Sposoby świętowania na Sądecczyźnie ;)
Idź do strony 1, 2  Następny

Skąd: z trzeciego piętra ;)

PostWysłany: Czw 23:41, 25 Sty 2007    Temat postu: Sposoby świętowania na Sądecczyźnie ;)

Dziewczyny, tyle nas tu mężatek, a tu ten wątek taki pusty... Wink

Pochwalmy się tu naszymy pierścionkami zaręczynowmi, naszymi pięknymi obrączkami... Może opowiemy gdzie był i jak wyglądał nasz ślub, a jak wesele. Tyle jest przecież do opowiadania...

Ale ja ten wątek założyłam po to, bo może kochane sąsiadki znacie jakieś ciekawe sposoby na świętowanie w Nowym Sączu i okolicach. Na świętowanie rocznic, urodzin lub zbliżających się Walentynek, lub po prostu na zwykły-niezwykły romantyczny wieczór z ukochanym. Co zrobić, gdzie pójść, co zobaczyć, co zjeść i wypić... Ja wiem że mieszkamy w małym mieście i atrakcji tu jak na lekarstwo, ale na pewno każda z Was zna jakąś ukrytą tu perełkę.

Wprawdzie mój staż małżeński jest niewielki - dwa lata - to znamy się o wiele dłużej i mamy dla siebie tak mało czasu (Julia i praca), że każdy wolny wieczór staramy się jakoś szczególnie uczcić. Czasem jeździmy do Zakopanego, ale wiadomo, to już jest dłuższa wyprawa i bardziej kosztowna...

Zatem, co polecacie?

PostWysłany: Pią 13:59, 26 Sty 2007    Temat postu:

Mój staż małżeński to w tym roku we wrześniu będą 3 lata Very Happy

Pierwszą rocznicę ślubu świętowaliśmy najpierw z rodzicami i teściami u nas w mieszkaniu było pyszne żarełko i winko
Wieczorem poszliśmy z mężem na romantyczną kolację do Chińskiej restauracji - będę to pamiętać chyba do końca życia - wchodzimy siadamy w sali zamawiamy jedzonko za 15 minut dostajemy nasze porcje ale w opakowaniach na wynos bo właśnie wybiła 22 i knajpa jest już zamknięta - dostało się Pani bo mogła Nas poinformować że jedzenie dostaniemy na wynos. Tak więc rozpoczętą kolację w chińskiej restauracji zakończyliśmy w domu

Drugą rocznicę ślubu świętowaliśmy we dwoje a raczej we troje bo w pokoju obok spał nasz prawie miesięczny synek. Mąż zajadał się pysznościami popijał winkiem a ja karmiąca jadłam chleb z masłem i piłam wodę

Kaira

Skąd: NS-WP

PostWysłany: Pią 14:44, 26 Sty 2007    Temat postu:

Mój staz małzeński to dopiero rok...
ale kazdy wolny wspolny wieczór staramy sie gdziez wyjsc...nasza ulubiona knajpka to meksykanska na Wałowej i bardzo lubimy tam przebywac szczególnie w lożach...jedzonko pyszne a muzyka bardzo nastrojowa...czasem wyrwiemy sie do kina a w lecie do argasińskiego na przepyszne lody Very Happy

Trzecia rocznica przed Nami - marzy mi się wypad tylko we dwoje gdzie w góry

hehe Justynko to super miałas rocznice,bardzo wyszukana Wink naszczescie jeszcze bylam w ciazy w nasza rocznice bo pewnie spedzilabym ja tak jak Ty Wink

PostWysłany: Pią 22:16, 26 Sty 2007    Temat postu:

Mój staż małżeński to w tym roku we wrześniu będą 3 lata Very Happy

Trzecia rocznica przed Nami - marzy mi się wypad tylko we dwoje gdzie w góry

A tak , chińską restaurację znam, mój brat z bratówką namiętnie się tam stołują Wink Ale z tego co pamiętam to chyba Mekong na stacji Orlen jest czynny trochę dłużej (ale chyba nie całą dobę). No trochę nieprzyjemna sytuacja Confused Co do świętowań w domciu, to trochę już się nam znudziły, jednak dodatkowym świętem jest chyba to że któraś z babć zgodziła się zająć Julią na noc. Więc szkoda żeby wtedy siedzieć w domciu Laughing
Kaira jeszcze nie jadłam nic w tej Meksykańskiej, ale byłam tam na weselu i podobało mi się, choć jedzonko nie było ichniejsze Wink To w takim razie chyba uderzymy tam Laughing
Aha, szkrabikowa , my na dłuższy wypad nie mamy czasu, ale w następny weekend wybieramy się do Rytra - jest tam śliczny domek w kształcie wieży z pokojami do wynajęcia i niedaleko ponoć serwują pyszne pstrągi - znajomy polecał. Może to nie Zakopane, ale są góry i mała odskocznia Wink

PostWysłany: Pią 23:13, 26 Sty 2007    Temat postu:

Maniwa napisał:

Rytro znam a jakże Smile Ten domek to chyba tuz przy Hotel Perła Południa a pstrągi serwują w Karczmie nad Potokiem Smile

My też na dłuższy wypad czasu nie mamy ale pomarzyć można Wink
synkiem zawsze ma się kto zająć wiec to zależy tylko od tego jak sie nam w pracy poukłada a z tym bywa ciężko bo obydwoje w handlu pracujemy Confused

PostWysłany: Pią 23:31, 26 Sty 2007    Temat postu:

My też na dłuższy wypad czasu nie mamy ale pomarzyć można Wink

A no widzisz, ja nawet nie wiem gdzie to jest - mieliśmy pytać znajomego o namiary Wink A pstrągi ...mmniam! Razz Uwielbiam rybki. Nigdy nie zapomnę naszego tegorocznego Sylwestra w Zakopiańskiej karczmie, której specjalością są pstrągi i inne rybcie - jadłam oczami co tam mieli, a wybrałam pstrąga w białym winie - achhh niebo w gębie Razz

PostWysłany: Pią 23:35, 26 Sty 2007    Temat postu:

Maniwa napisał:

My też na dłuższy wypad czasu nie mamy ale pomarzyć można Wink

Byliśmy w Rytrze 2 tygodnie temu na basenie z Młodym w Perle Południa właśnie i ten domek rzucił mi się w oczy bo taki inny nietypowy - zresztą ja już go wcześniej widziałam tylko nie wiedziałam że on na wynajem - Rytro znam dość dobrze pochodzę z Piwnicznej więc często na rowerze do Rytra jeździłam Smile

PostWysłany: Nie 13:51, 28 Sty 2007    Temat postu:

szkrabikowa napisał:

Chyba nici będą z naszego wypadu, bo podobno nazjeżdżało się pełno ceprów na narty do Rytra... i pokoje wyzajmowane... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

PostWysłany: Pon 15:34, 29 Sty 2007    Temat postu:

nam zbliża się półrocznica...tzreba coś fajnego wykombinować Laughing

tymamama

Dołączył: 19 Sty 2007

PostWysłany: Pon 16:06, 29 Sty 2007    Temat postu:

Magda jak ten czs szybko leci co? u nas wkrótce Tymek skończy pól roku, Wy macie półrocznicę - ja mam pomysł co możecie fajnego wymyślić........

PostWysłany: Pon 16:09, 29 Sty 2007    Temat postu:

Co proponujesz? Wink

PostWysłany: Pon 16:10, 29 Sty 2007    Temat postu:

Aaaaaaaaaaaaaa to to już w planie jest..... Embarassed

tymamama

Dołączył: 19 Sty 2007

PostWysłany: Pon 16:11, 29 Sty 2007    Temat postu:

ja myślę Laughing

PostWysłany: Pon 23:08, 12 Lut 2007    Temat postu:

Dziewczyny, a co robicie w Walentynki??? Macie jakieś plany?
Ja chyba nic nie wymyślę, bo Mąż pracuje w tak do duszy godzinach że o romantycznej kolacji możemy zapomnieć! Wiecie jak mnie to smuci... Ale nic nie poradzę... Sad

Kaira

Skąd: NS-WP

PostWysłany: Pon 23:12, 12 Lut 2007    Temat postu:

Maniwa u mnie to samo Sad siedze w domu sama przez cały wieczór bo mąż dopiero przychodzi do domku o 24 Sad no to tylko buzi buzi i trzeba iść spać bo córka wstaje zniedługo na cycolka... także smutny wieczór się szykuje...

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nowosądeckie matki żony i kochanki ;) Strona Główna -> Mężatki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)